Antwoorden :


Wat zijn de verschillende afmetingen van de gordijnen en voeringen van Moondream® ?

De afmetingen van onze gordijnen zijn als volgt :

L=Breedte / H=Hoogte

  • L 145 x H 260
  • L 145 x H 300
  • L 145 x H 350
  • L 295 x H 260
     

Doet u op-maat werk ?

Op dit moment, bieden wij geen op-maat werk aan.


Wat is de diameter van de oogjes ? Wat is de diameter van de roede ?

De grootte van de oogjes (van messing of roestvrij staal) heeft een diameter van 40mm.
Voor een moeiloos glijden van uw gordijn, raden wij een roede met een diameter van 30mm aan.
En tussen de bovenkant van het oogje en de bovenkant van het gordijn, moet u ongeveerd 2 cm rekenen.


Hoe kan ik het beste mijn gordijn / voering van Moondream® wassen ?

Wat betreft de enkelvoudige verduisteringsgordijnen (zonder voering) van Moondream® :
Al onze enkelvoudige verduisteringsgordijnen (zonder voering) kunnen in de machine op 30° gewassen worden.

Wat betreft de warmte- en geluidsisolerende gordijnen van Moondream® :
Deze gordijnen zijn samengesteld uit polyester plus 0,01% aluminium en ze moeten dus naar de stomerij gebracht worden.
Als slechts een klein stukje schoongemaakt moet worden, kunt u met een iets vochtige spons over de stof of de voering gaan om de betreffende zone te reinigen.


Kan ik de gordijnen / voeringen op maat knippen ?

Wat betreft de warmtegordijnen van Moondream® :
Gezien hun structuur die uit twee lagen bestaat, kunt u de warmtegordijnen van Moondream® niet verknippen.

Wat betreft de geluidsisolerende gordijnen van Moondream® :
Gezien hun structuur bestaande uit 3 lagen, kunt u de geluidsisolerende gordijnen van Moondream® niet verknippen


Kunnen de warmtegordijnen van Moondream® aan beide kanten gebruikt worden ?

De warmtegordijnen van Moondream® zijn niet gemaakt om aan beide zijden gebruikt te worden.
Dit is de reden waarom Moondream® de warmtevoering Bi-Cool heeft ontwikkeld, het betreft een exclusief procedé waardoor deze stof technische performances levert die even doeltreffend zijn, of nu de voering of de goede zijde aan de warmtestralen wordt blootgesteld.
Dankzij de dubbele werking van de Bi-Cool by Moondream® voering, bent u beschermd tegen kou (besparingen tot aan 46% verwarming) en tegen warmte(een verschil tot aan 4°C met de buitentemperatuur).


Hoe te meten voor gordijnen ?

Afhankelijk van het type gordijnen dat u op uw raam wilt plaatsen, zal de meting enigszins verschillen. Raadpleeg onze gedetailleerde handleiding fvoor meer informatie.


Hoe kan ik een zoom leggen in mijn gordijnen ?

Alle Moondream® gordijnen worden geleverd met opstrijkstrip zodat u de hoogte van de gordijnen kunt aanpassen aan de ramen.

Opmerking: Gezien het gewicht van de geluidsisolerende gordijnen (3 kg), raden wij u wel aan de zoom ook vast te zetten met een paar steken om de opstrijkstrip te versterken.

Raadpleeg onze gedetailleerde handleiding voor meer informatie of bekijk onze video: 


Hoe plaatst u voering achter uw gordijn ?

Heb je een MOONDREAM gordijnvoering gekocht? Raadpleeg onze gedetailleerde handleiding voor meer informatie of bekijk onze video: 


Hoe hangt u een gordijn met plooiband op ?

Je kocht een MOONDREAM gordijn met plooiband? Raadpleeg onze gedetailleerde handleiding voor meer informatie of bekijk onze video:


Uw scheidingsgordijn plaatsen ?

Je kocht een MOONDREAM Kamerschermgordijn? Raadpleeg onze gedetailleerde handleiding voor meer informatie of bekijk onze video:


Wat zijn de leveringstermijnen de -tarieven voor mijn order ?

De gemiddelde leveringstermijnen worden ter indicatie gegeven :

  • Europees Frankrijk : 48 uur
  • Corsica : 48 tot 72 uur
  • Duitsland, Zwitserland, België, Spanje, Italië, Zweden, Denemarken, Finland, Portugal, Polen : 72 uur
  • Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk : 4 dagen
     

Wij kunnen nooit aansprakelijk gesteld worden voor vertragingen in de levering of de gevolgen die hieruit mochten voortvloeien.
De kosten van de levering worden berekend aan de hand van het gewicht van het product en de plaats van levering. Zij worden u aangegeven voordat u de order definitief bevestigt.

> Terug bovenzijde bladzijde


Wat is de procedure om mijn order te retourneren ?

We devote painstaking care to the selection of our products and to preparation of your online order. If however, you are not satisfied or you change your mind, you have 14 days from the receipt of your order to return all or part of your order.

To do so, you need only return the order to the following address :
GTI - Moondream, 61 rue du Landy, bat. 15-16 , 93 300 Aubervilliers – France

Once we receive the returned order and check the products, we undertake to refund you within a maximum deadline of 10 days


Hoe kan ik mijn persoonsgebonden gegevens wijzigen ?

Om al uw persoonsgebonden gegevens te wijzigen :

  1. Log in op uw Moondreamwebstore account in de tab Mijn account.
  2. In de tab Adres, kunt u de inlichtingen met betrekking tot de levering en de facturering wijzigen.
  3. Indien u uw profiel wenst te wijzigen, moet u gaan naar de tab : Mijn persoonlijke inlichtingen.

Welke betaalmiddelen zijn mogelijk op moondreamwebstore ?

U kunt met een gerust hart aankopen doen op Moondreawebstore.
Voor het verwerken van uw banktransacties, hebben wij de beste dienstverleners geselecteerd op het vlak van veilig betalen en dit of u nu kiest voor betaling via een credit card of via PayPal. De aankopen met een credit card komen tot stand in het kader van de '3D Secure' technologie.

Deze transacties bieden een bijzonder hoog veiligheidsniveau van de gegevens en een optimale bescherming tegen fraude.
Een gestolen credit card zal aldus niet gebruikt kunnen worden op de site van moondreamwebstore aangezien men u verzoekt aanvullende en vertrouwelijke inlichtingen te geven bij het plaatsen van uw eerste order. U kunt ook betalen via bankoverschrijving.

GENERALE TEXTILE INTERNATIONAL
IBAN FR76 3007 6021 6312 9371 0020 095
BIC NORDFRPP
CREDIT DU NORD BEAUBOURG ENTREP.

Vergeet niet om uw ordernummer in het onderwerp van uw transfer bevatten.
Uw bestelling zal dan worden verzonden na ontvangst van uw betaling.
Voor vragen of meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice.


Bij het betalen van mijn order, kreeg ik een foutmelding van de betaling terug: Wat moet ik doen ?

Geen paniek, uw order zal niet van uw rekening afgeschreven worden! Het veiligheidssysteem 3D secure maakt af en toe de communicatie tussen de bank en onze website een beetje ingewikkeld.

Om het hoofd te bieden aan dit probleem, hebt u meerdere mogelijkheden :

  • U kunt uw order opnieuw plaatsen. Zorg ervoor dat u uw mobiele telefoon in handbereik hebt om de authentificatie code van uw bank te kunnen ontvangen bij het bevestigen van uw betaling.
  • Het PayPal systeem gebruiken. Hier hebt u geen rekening voor nodig. U hoeft alleen maar een geldig email adres te hebben en uw credit card bij de hand te hebben.
  • Uw order opnieuw bestellen maar nu als betalingswijze: via bankoverschrijving selectere. In dit geval wordt uw order in behandeling genomen zodra wij de overschrijving binnen hebben (gemiddeld 2 werkdagen).
  • Neem rechtstreeks contact op met de klantendienst op nummer +33 (0)1 53 45 20 12. Een adviseur zal dan uw order telefonisch opnemen.